Case – IoT Projekt

IoT løsning

Kunder: Alle TM kunder

Udfordring

Hvis man som virksomhed kan få information om driften af sine maskiner, bliver det hurtigere og billigere at tackle reparationer og reklamationsbehandlinger hos kunder som befinder sig langt væk, fordi man kan nedbringe transportomkostningerne.  

Løsning

Løsningen består af en kommunikationsenhed på maskinen, som kommunikerer med styringen af maskinen. Den indeholder en central server, som opsamler og lagrer data vedrørende log in og brugerrettigheder. Løsningen giver adgang til en frontend enhed, som via en hjemmeside og app er i stand til at opgive livedata til kunden for hver enkelt maskine. Enheden fungerer som tovejskommunikation, hvor maskinen udsender data til enheden, men hvor man ligeledes, via enheden, kan gå ind og ændre i parametre i maskinen.  

Kompetencer

Back-end kode:

  • Java
  • C

Back-end inkluderer:

  • Encryption
  • Opbevaring af data i en Mongo database

Front-end: 

  • HTML/CSS 
  • Javascript 
  • PHP 
  • WordPress 

Kontakt os

Sammen finder vi løsningen

Udfyld formularen og vi ringer til dig. Du kan også kontakte os direkte på følgende:

knud@techno-matic.dk

+45 96 98 77 11

Techno-Matic A/S
Granlidevej 22, Hornum
DK-9600 Aars

Techno Matic A/S

CVR / VAT nr: 13 67 75 06
Adresse: Granlidevej 22, Hornum
DK-9600 Aars
Bank: Sydbank i Aalborg
DKK konto:7117 – 11 35 594
IBAN DK9771170001135594
BIC SYBKDK22
EUR konto:7117 – 94 15 394