IoT løsning
Kunder: Alle TM kunder
Udfordring
Hvis man som virksomhed kan få information om driften af sine maskiner, bliver det hurtigere og billigere at tackle reparationer og reklamationsbehandlinger hos kunder som befinder sig langt væk, fordi man kan nedbringe transportomkostningerne.
Løsning
Løsningen består af en kommunikationsenhed på maskinen, som kommunikerer med styringen af maskinen. Den indeholder en central server, som opsamler og lagrer data vedrørende log in og brugerrettigheder. Løsningen giver adgang til en frontend enhed, som via en hjemmeside og app er i stand til at opgive livedata til kunden for hver enkelt maskine. Enheden fungerer som tovejskommunikation, hvor maskinen udsender data til enheden, men hvor man ligeledes, via enheden, kan gå ind og ændre i parametre i maskinen.
Kompetencer
Backend kode:
- Java
- C
Backend inkluderer:
- Encryption
- Opbevaring af data i en Mongo database
Frontend:
- HTML/CSS
- Javascript
- PHP
- WordPress
Kontakt os
Sammen finder vi løsningen
Udfyld formularen og vi ringer til dig. Du kan også kontakte os direkte på følgende:
knud@techno-matic.dk
+45 96 98 77 11
Techno-Matic A/S
Granlidevej 22, Hornum
DK-9600 Aars
Techno Matic A/S
CVR / VAT nr: 13 67 75 06
Adresse: Granlidevej 22, Hornum
DK-9600 Aars
Bank: Sydbank i Aalborg
DKK konto:7117 – 11 35 594
IBAN DK9771170001135594
BIC SYBKDK22
EUR konto:7117 – 94 15 394