
Step 3 - Formaliseret samarbejde
Vi indgår sammen en formel samarbejdsaftale omkring den ønskede løsning. Efter formaliseringen har vi de overordnede rammer på plads og udviklingsprocessen kan gå i gang.
Du kender dit produkt og ved, hvilke funktioner, det skal indeholde. Vi kender elektronikken og ved, hvordan vi styrer hydraulikken og det elektromekaniske.
Lad os mødes og sammen lave den rigtige løsning til dig.
Vi drikker kaffe, lægger idéerne på bordet og finder ud af, hvorvidt vi skal indgå et samarbejde eller ej. Det er også her vi afstemmer forventninger til tid og økonomi.
Til et fællesmøde vil dine og vores udviklere gennemgå produktet, krav og ønsker til funktionalitet samt brugergrænseflade og design.
Til dette møde vil vi ikke være for detailtekniske, men vi skal samtidigt have vendt de store udfordringer. Efterfølgende vil der blive udarbejdet et projektdokument, som indeholder en teknisk- og designmæssig skitse til henholdsvis hardware, software og brugergrænseflade.
Vi indgår sammen en formel samarbejdsaftale omkring den ønskede løsning. Efter formaliseringen har vi de overordnede rammer på plads og udviklingsprocessen kan gå i gang.
For brugeren er betjeningen og skærmbilledet typisk det vigtigste. Vi gør det derfor let at betjene maskinen og enkelt at få overblik. Derudover ser vi på ønsker til designet på løsningen i henhold til hardware, brugergrænseflade og eventuelle valg af komponenter til løsningen.
Med udgangspunkt i projektdokumentation kan vi begynde at designe den nødvendige hardware. Sommetider kommer der lidt ekstra til, når vi først begynder at komme ned i detaljen.
Listen over funktionalitet er udgangspunktet for softwareudviklingen. Herudover skal vi have styr på eventuelle krav til sikkerhedsovervågning og kontrol.
Vi nedbryder gerne udviklingen i mindre projekter, som hver for sig kan afsluttes og testes. Det giver en god fornemmelse af fremdriften og et godt overblik over, hvor der evt. er udfordringer.
Selvom vi har et godt samarbejde om udviklingen, så slutter vi altid af med en god gennemgang af den færdige styring. Derudover laver vi senere en opfølgning, da vi aldrig kan forudse, hvordan brugerne vil anvende produktet. Til opfølgningen retter vi til efter brugernes og dine ønsker, så du går herfra med den bedste løsning for dig.
Foruden selve udviklingen af løsningen, tilbyder vi også den efterfølgende produktion. Dette er en af de ting, som gør os særligt relevante, da vi både udvikler og producerer egne løsninger. At vi producerer løsningen, er således din garanti for, at dit endelige produkt passer til din fra start ønskede løsning.
Udfyld formularen og vi ringer til dig. Du kan også kontakte os direkte på følgende:
Mail: knud@techno-matic.dkTlf.: +45 96 98 77 11
Vores telefoner er desværre nede, vi arbejder på sagen og burde være aktiv igen snart
Salgs og leveringsbetingelser
CVR / VAT nr: 13 67 75 06
Adresse: Granlidevej 22, Hornum
DK-9600 Aars
Bank: Sydbank i Aalborg
DKK konto:7117 – 11 35 594
IBAN DK9771170001135594
BIC SYBKDK22
EUR konto:7117 – 94 15 394